Алматы. 5 ақпан. 7kun.kz — Google алғаш рет Alphabet-тің 2019 жылдың төртінші тоқсанындағы есебінде YouTube-тің жарнамалық пайдасын жариялады.
Сервис бір тоқсанда 4,72 млрд доллар және бір жылда 15,15 млрд доллар әкелген - 2018 жылмен салыстырғанда 36%-ға артық.
Бұл - YouTube-тің кірістерін 2006 жылдан бастап 14 жыл ішінде, Google 1,65 млрд долларға видео қызметін сатып алғаннан кейін алғашқы жария етуі. Дегенмен, есепте YouTube-тің қандай пайда алатыны жария етілмеген.
Premium (YouTube-те жарнаманы өшіреді) және Music Premium жазылымдарын 20 миллионнан астам адам пайдаланады, делінген есепте. Олардан түскен түсім есептілікте YouTube нәтижелеріне емес, "басқалары" бөліміне кіреді, оған сондай-ақ Pixel смартфондары мен Google Home-тің "ақылды" колонкаларын сату туралы деректер кіреді. Бұл санат 2019 жылдың төртінші тоқсанында 5,26 млрд доллар табыс әкелді.
"Барлығы YouTube — бұл үлкен бизнес екенін білді, бірақ бұрын ешкім дәл қаншалықты үлкен екенін білмеді", — деп атап өтті Axios.
The Verge YouTube табысы Facebook-тен шамамен бес есе аз, бірақ бірақ Amazon-ға тиесілі Twitch-тен алты есе көп екенін атап өтті.
Alphabet холдингі таза пайда бойынша сарапшылардың болжамдарынан асып түсті: компания төртінші тоқсанда болжанған 8,78 миллиард доллармен салыстырғанда 10,67 млрд доллар туралы есеп берді, деп хабарлайды Reuters. Алайда, компанияның тоқсан ішіндегі жалпы түсімі 46,08 млрд долларды құрады, бұл 46,94 млрд доллардан төмен, және 17,3%-ға өсті - бұл компания табысының 2015 жылдан бастап ең баяу өсуі, деп көрсетеді агенттік.
Похожие материалы
Олжас Бектенов провел заседание Совета директоров Kazakh Invest
- 11 желтоқсан, 2024