Алматы. 11 шілде. 7kun.kz – Бірінші жартыжылдықта Shopping Index (сауда алаңының 1 мың шаршы метріне келушілер саны) Қазақстанда өткен жылмен салыстырғанда 7,8%-ға өсті.
Қазақстан барлық көрсеткіштер бойынша көш бастап келеді, тұтынушылық сұраныс өсуде. Қазақстандық тұтынушылар бірінші тоқсанда азық-түлікке жатпайтын тауарлардың бағасының өсуіне қарамастан, көрші елдердегі сатып алушылардан - Ресей мен Украинадан алда келеді.
Қазақстанда ірі бизнес өсіп келеді: тіркелген компаниялар саны жыл ішінде 3,9%-ға артып, 2019 жылдың сәуір айының соңында 2,46 мың болды.
2019 жылдың қаңтар-мамыр айларында Қазақстанның жалпы ішкі өнімі 4%-ға өсті.
Украинаға келетін болсақ, сарапшылардың пікірінше, бірінші тоқсанда экономиканың өсу қарқыны бәсеңдеді. Бұл сайлаудан туындаған саяси белгісіздікпен, сондай-ақ Украинаның негізгі сауда-экономикалық серіктестері болып табылатын елдердегі экономикалық дамудың баяулауымен байланысты болды. Польша украиналық тауарлардың негізгі импортері болды. Ресей – екінші орында.
2019 жылғы мамырда бөлшек сату көлемі нақты мәнде 8,2%-ға өсті – өсім бұрынғы аймен салыстырғанда 9,1% -ға төмендеуді көрсетеді, - деп хабарлады Украинаның Мемлекеттік статистика қызметі. Өткен аймен салыстырғанда бөлшек сату 1,1%-ға өсті.
«Қазақстан сауда орталықтарында қолайлы экономикалық жағдайлар мен тиімді маркетингтік стратегияның арқасында көш бастап келеді. Ресейде Shopping Index дисконттық ұсыныстардың үлкен көлемі есебінен сәл өсті. Сатып алушылар тиімді мәмілені іздеуге көп уақыт жұмсайды», - деп түсіндірді Watcom Group президенті Роман Скороходов.
Похожие материалы
Олжас Бектенов провел заседание Совета директоров Kazakh Invest
- 11 желтоқсан, 2024