Алматы. 21 қараша. 7kun.kz — 2017 жылдың үшінші тоқсанында ресейлік интернет-жарнама нарығы алғаш рет телевизиялық сегменттен асты. 41 миллиардта - 36,2-36,7 миллиард рубль. Жыл соңындағы қорытынды бойынша Ресейдегі барлық жарнама нарығы 400 миллиард рубльді құрайтын тарихи рекорд орнатуы ықтимал, деп мәлімдеді rbc.ru.
«Интернеттегі жарнама индикаторлары теледидар сегментіне өте жақын болады, бірақ олар жылдың аяғына дейін асып кете ме, оларды болжау қиын», - деп атап өтті РБАҚ зерттеу, аудит және жарнама технологиялары комитетінің төрағасы Сергей Веселов. Соңғы PwC болжамына сәйкес 2017 жылы теледидар жарнамасының үлесі бұрынғысынша жоғарылап, жалпы жарнама көлемінің 37 пайызын, онлайн-сегмент 33 пайыз құрайды.
Ресейлік жарнама нарығының жалпы көлемі 2017 жылдың алғашқы тоғыз айында (ҚҚС есебімен) 285-287 млрд рубльді құрады. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 14 пайызға артық. РБАҚ президенті Алексей Ковыловтың болжамына сәйкес, Ресейдегі бұқаралық ақпарат құралдарының нарығы биыл өзінің ең жоғары тарихи деңгейіне - 400 миллиард рубльге жетеді. Тіпті, 410 миллиард рубльге жетуі әбден мүмкін.
Жаһандық жарнама нарығының көшбасшылары ретінде танылған елдер қатарына Америка Құрама Штаттары ($ 190.835 млрд), Қытай ($ 80.239 млрд), Жапония ($ 37.681 млрд) енеді. Әлемдегі жарнама нарығының жалпы көлемі, Zenith болжамына сәйкес, 559 млрд долларды құрайды. Бұл көрсеткіш 2016 жылғы деңгейден 4,2 пайызға көп болып есептеледі.
Ресей президентінің Интернеттегі кеңесшісі Херман Клименко теледидар «статистикалық» деп санайды, ал Интернеттегі жарнамалардан түсетін табыс өсіп, жаңа бағыттар ашылады. «Интернет жарнаманың өсуінің негізгі драйвері - классикалық теледидарлық жарнамадан бейне жарнамаға деген сұраныстың күрт өсуі», - деп хабарлады.
Похожие материалы
Олжас Бектенов провел заседание Совета директоров Kazakh Invest
- 11 желтоқсан, 2024