Алматы. 28 наурыз. 7kun.kz - Америкалық Nike спорттық киімдер мен аксессуарлар өндіруші Brand Finance-қа сәйкес әлемдегі ең қымбат киім брендіне айналды.
Сарапшылар сауда маркасының құндылығын 28 млрд долларға бағалады. Десе де, брендтің құны жыл ішінде 11,7 пайызға төмендеген. 2017 жылы 31,7 млрд долларға бағаланған болатын.
Екінші орынға H&M швед бренды (18,96 млрд доллар), үшінші орынға испандық Zara (17,45 млрд доллар) бренді тұрақтанды.
Nike-тың негізгі бәсекелесі, неміс бренді Adidas, тізімде төртінші орынды иеленді (14,29 млрд доллар), Puma 30-орын (3,35 млрд доллар) және Adidas-қа тиесілі Reebok бренді 47-орынға ілікті (1,33 млрд доллар).