Алматы. 14 мамыр. 7kun.kz – Сбербанк пен Яндекс, Беру онлайн-бөлшек сауда кәсіпорны ресейлік азық-түлік сатушысы О'Кейді сатып алуы мүмкін, - деп жазады «Коммерсант».
Егер жүзеге асса, мәміле ресейлік онлайн-ритейлердің алғашқы ірі оффлайн сатып алуы болады. Бұл Amazon үлгісіне ұқсас. Әйгілі онлайн-дүкен Whole Foods азық-түлік гипермаркеттері желісі үшін 13,7 млрд доллар төлеп, сатып алған.
Сбербанктің «O'Key» гипермаркеттерін сатып алу туралы келіссөзі сәуір айының ортасында жүргізілетіні туралы Reuters агенттігі хабарлады. Осы жаңалықтың арқасында бөлшек сауда маркасының GDR бағалары 11%-ға көтерілді. Сбербанк мәмілені тікелей жоққа шығармады, бірақ ол өз мүддесі үшін сатып алуды жоспарламайтынын мәлімдеді. Reuters агенттігі соңғы сатып алушы басқа болатынын растады.
«O'Kay» компаниясының бизнесінің бір бөлігі «Сбербанктің» Яндекс компаниясымен бірлескен кәсіпорынға кіруі мүмкін. Мәміле туралы әлі келісілген жоқ, Сбербанк активтерді біріктіру мүмкіндігін зерттейді.
«О'Кей» 78 бірдей гипермаркеттер мен 84 дискаунтерлерді басқарады. Сарапшылардың бағалауы бойынша, желі құнының 90% гипермаркеттерге тиесілі және Сбербанктің қызығушылығын тудырады. «О'Кей» бизнесінің бұл бөлігі шамамен 460 миллион долларға бағалануы мүмкін», деп жазады «Коммерсант».
2018 жылы «O’Кей» желісі ресейлік азық-түлік ритейлерлерінің арасында сегізінші орынға ие болды. Жыл қорытындысы бойынша оның түсімі 8,4%-ға, 161,3 млрд рубльге дейін төмендеп, таза шығын 600 млн рубльді құрады. Компанияны оның негізін қалаушылар — Петербургтің кәсіпкерлері Дмитрий Троицкий, Дмитрий Коржев және Борис Волчек бақылайды. Бағалы қағаздардың төрттен бірі еркін айналыста.
Сбербанкке бұл не үшін керек?
Бір жыл бұрын Яндекс және Сбербанк «Яндекс.Маркет» базасында «Беру» маркетплейсін дамытатын бірлескен кәсіпорын құрды. Сбербанк оған 30 млрд рубль үлес қосты. Герман Греф Яндекс.Маркет базасында ресейлік Amazon құруға уәде берді.
Жаңа маркетплейсті толық іске қосу 2018 жылдың қазан айының соңында өтті. Ол Алишер Усмановтың MegaFon және Mail.ru Group бірлескен кәсіпорны және Tmall ресейлік платформасы бар қытайлық AliExpress компаниясымен ресейлік нарық үшін күресуге мәжбүр болады.
О'Кеймен жасалған мәміле Яндекстің және Сбербанктің бірлескен кәсіпорнында сату тиімділігін арттыруға қызықты болуы мүмкін, деп түсіндірді Атонның сарапшысы Виктор Дима «Коммерсант»-қа берген сұхбатында. Электрондық коммерцияның «таза» үлгісі күнделікті тауарларға сай емес үстеме шығындардың көбеюіне байланысты. Дүкендер тауарларды жеткізу пункттері ретінде немесе жеткізу базасы ретінде пайдаланылуы мүмкін.
Осыған ұқсас идея Амазонның Whole Foods желісін 2017 жылдың маусымында 13,7 млрд долларға сатып алынды. Жоба табысты болды, сонымен қатар, Amazon агрессивті жеңілдіктер жүйесі есебінен өзінің сыйақылық онлайн-клиенттерін жеке дүкендерге тарта алды. Ресейде өз дүкендерінен жеткізу моделі бойынша «Утконос» жұмыс істейді.
Бұл неге әкелуі мүмкін?
«О’Кей» гипермаркеттерінің бизнесін 460 млн долларға бағалайтын болсақ, Сбербанктің мәмілені бөлек қаржыландыруға тура келетіні анық. Егер гипермаркеттер сатып алынса және «Беруге» берілетін болса, Сбербанк онда үлесті арттыру мүмкіндігіне ие болады. Қазір Сбербанк және «Яндекс» компанияның 45%-ын иеленеді, тағы 10%-ы менеджмент үшін сақталған.
Похожие материалы
Олжас Бектенов провел заседание Совета директоров Kazakh Invest
- 11 желтоқсан, 2024