Алматы. 10 шілде. 7kun.kz — Қазақстанда алдағы жылдары жарнама мен маркетингті цифрландыру бойынша трендтер күшейтіледі. Бұл өзгерістерге Оңтүстік Кореяның экспаттары мен технологиялық компаниялары елеулі үлес қосады.
"Бәріне жарнаманы ұната бермейді, бірақ бұл парадигма жақын арада өзгереді – сіз одан ләззат аласыз. Біз қызықты тарихтың кейіпкері болу үшін және, әрине, жарқын эмоциялар алу үшін алдыңғы қатарлы сандық аспаптарға тоғысамыз, адамдар өздері бренд науқандарына қызығушылық танытады", – деп мәлімдеді Сеулден келген Алматы Cheil Kazakhstan агенттігінің президенті Убин Ким.
Экспат бірқатар танымал жобаларда жаңа технологияларды қолданды. Науқанды қамту 50 млн-нан астам интернет пайдаланушыларын құрады. Over The Horizon ТМД-дағы фестивальдарда 17 марапатқа ие болды.
Убин Ким өзінің Алматыдағы алғашқы әсері туралы айтты - бұл көптеген брендтердің бағытталған жастардың рөлі. Сондықтан, оның пікірінше, Қазақстандағы жарнама қызықсыз болмауы тиіс.
Айта кетейік, Cheil Kazakhstan 2016 жылы AdAsia нұсқасы бойынша Орталық Азиядағы ең креативті агенттік деп танылды.
Похожие материалы
Олжас Бектенов провел заседание Совета директоров Kazakh Invest
- 11 желтоқсан, 2024