«OLX.kz» туралы

179
Фото: itc.ua

ОLX.kz — Қазақстандағы ең ірі хабарландыру сервистерінің бірі:

  • ай сайын платформаға шамамен 9 млн адам кіреді;
  • орташа есеппен әр секунд сайын сайтта жаңа хабарландыру пайда болады;
  • әрбір екінші қазақстандық айына кемінде бір рет ОLX.kz-қа кіреді.

OLX Group — әлемнің 5 құрлығындағы 40-тан астам елдерде 17 брендтен көбірек. OLX платформасы бүкіл әлем бойынша өзара тиімді операциялар үшін 350 миллионнан астам адамды біріктіреді.  OLX негізгі компаниясын 2006 жылы екі кәсіпкер — Фабрис Гринда және Алекс Оксентфорд құрған.

Компания өзінің белсенді қызметін Үндістаннан бастады: сол кезде әлемдегі ең серпінді нарықтардың бірі болды. 2010 жылы ОLX Naspers медиатобына кірді және екі жылдан кейін елдегі ең ірі онлайн-хабарландыру ресурсы мәртебесіне ие болды. Ал бір жылдан кейін – Бразилияда. 2011 жылы Naspers медиахолдингі Slando онлайн-хабарландырудың танымал сервисін сатып алды. 2014 жылы Ғаламдық ребрендинг аясында Naspers онлайн-хабарландыруының тоғыз алаңы Румынияда, Болгарияда, Қазақстанда, Украинада, Беларусьте, Венгрияда және Польшада ОLX деп аталды. Бүгінде OLX тобында 5 000-ға жуық адам, оның ішінде қазақстандық кеңседе 60-қа жуық адам жұмыс істейді. Команда жұмысының басты ерекшелігі — жаңа идеяларды тез дамыту және енгізу.