Редакция: +7 (777) 242 5522
Присоединяйтесь:

Бір күнде үш банкомат тұтынушының ақшасын "жұтып қойған"

Бір күнде үш банкомат тұтынушының ақшасын "жұтып қойған"

Алматы. 13 шілде. 7kun.kz - Qazkom банкінің тұтынушысы үш банкоматтың ақша "жұтып қойғанына" шағымданды, - деп хабарлайды  Tengrinews.kz.

Ер адамның пайымдауынша, ол әуе билеттерін сатып алу үшін картасына қолма-қол ақшаны аударғысы келген. Әл-Фараби даңғылында орналасқан Казкоммерцбанктің бас кеңсесінде, кейін екінші банкоматта 240 мың теңгесін "жұтып қойған". Оның айтуынша, әуе билеттерін алу үшін картаға ақшаны аударуы қажет болды.

Казкоммерцбанктің бас офисінде әл-Фараби даңғылында, екіншісі банкоматта 240 мың теңге "жұтып қойды".

Дәл осындай жағдай Гагарин-Өтепов мекен-жайы бойынша орналасқан Халық банкінің банкоматында болды. "Картаны сол бетте толтыра алмадым. Отбасыма әлі күнге дейін әуе билетін сатып ала алмай жүрмін. Сall-орталығына хабарласқанымда "Біз тек кеңес береміз, шағымдар қабылдамаймыз. Таңертең кеңсеге келіп, арыз жазыңыз, бірақ нақты ештеңе айта алмаймыз" деді. "Неліктен қоңырау орталығы арқылы шағымды қабылдай алмайды, код сөзін білеміз ғой. Барлық әңгіме де жазылады. 24 сағат жұмыс істейтін техникалық бөлімге бірден осы мәселемен келсең шешіп береді емес пе? 3 банкоматтың ақауы кездейсоқ емес, жүйе қателі", - деп наразылығын білдірді тұтынушы.

Өз кезегінде банк банкомат арқылы қолма-қол ақшаны төлеу мәселесі клиенттің операциялық ережелерді сақтамауына байланысты болды дейді.

"Тұтынушыларға ыңғайлы болуы үшін олар таңдаған тілде тиісті нұсқаулық банкомат экранында көрсетіледі. Оған қоса, бір уақытта құрылғы тек 50-ден астам банкнотаны қабылдайды. Бұл мәселе банктің кінәсінен емес, алайда банк тұтынушыдан кешірім сұрайды және ақша қайтару жөнінде мәселе қарастырылып жатыр", - деп түсіндірді қаржы институтындағылар.

"Клиенттің шақыру орталығының сапасын жақсарту туралы тілектері, сондай-ақ клиенттің шағымдары ұйымдастыру бірлескен банкте есепке алынады", - деп қосты Qazkom.

Қаржы мекемесінде мұндай жағдайлар көбінесе банкомат экранында нұсқауларға назар аудармаған клиенттерге немесе немқұрайлылықпен қараған тұтынушыға байланысты екеніне назар аударады

Похожие материалы