Алматы. 5 желтоқсан. 7kun.kz — Google және Facebook 2017 жылы әлемдегі сандық жарнамаға (Қытайды қоспағанда) 84 пайыз өнім алады, деп хабарлайды GroupM агенттігі.
Агенттіктің болжамына сәйкес, 2018 жылы жаһандық жарнама шығыстары көлемі 4,3 пайызға немесе 23 млрд долларға өседі. Ал өсу, негізінен, сандық сегментпен қамтамасыз етіледі.
Теледидар жарнамасының құны келесі жылы 2,2 пайызға, сандық жарнама 11,3 пайызға артады. Сонымен қатар, сандық медиада жарнама құнының шығындары 2017 жылы Англия мен Германияны қосқанда 17 елде теледидар жарнамасының шығындарынан асып түседі, деп жазады The Financial Times.
Сонымен қатар, соңғы жылдары көптеген ірі компаниялар цифрлы контент мониторингісінің жетіспеушілігіне наразылықтарын білдірді. Осылайша, Diageo, Mars, HP, Deutsche Bank және Mondelez, Google-ға тиесілі YouTube бейне қызметімен, жарнамалары беймәлім контентпен бірге көрсетілгеннен кейін, онымен қызметтесуден бас тартты.