Әл-Фарабиде енді жылдамдық 60 км/сағат. Бұның қандай артықшылықтары бар?
Жылдамдық шегін төмендетудің қандай артықшылықтары бар?
1. Жол-көлік оқиғасын азайту
Қаладағы ең қауіпті көше қиылыстары ретінде Саин көшесі мен әл-Фараби даңғылы саналады. Мәселен, 2018 жылдың бірінші жартысында осы көшелердің әрқайсысында жаяу жүргіншілердің қатысуымен жол-көлік оқиғасы болды. Ресми деректерге сәйкес, жыл соңына қарай Саин көшесі мен әл-Фараби даңғылындағы апаттардан 8 адам көз жұмды. Көптеген зерттеулерді қарасақ, қозғалыс жылдамдығы қауіпті оқиғаның орын алуына ықпалын тигізеді. Бұл жылдамдық режимі қала кеңістігінде жаяу адамдарға басымдық берген көптеген елде қолданылып жүр. Мәселен, қала ішіндегі 40-50 км/сағ жылдамдықпен жүру практикасы Сидней, Мадрид, Париж, Сеул, Эдмонтон, Калгари, Брисбен, Таллин және Мәскеу секілді ірі қалаларда қолданыла бастады.
2. Шу мен қатты дыбыс деңгейін бәсеңдету
3. Экология
Экологиямыз мен улы газ мәселесі туралы айту қиын. Британдық кадастрдың деректері бойынша, 80 км/сағ және 60 км/сағ жылдамдықпен Еуро-3 және Еуро-4 стандартты автомобильдерінен бөлінетін PM бөлшектерінің көлемі еш өзгермейді және километрге 0,00128 граммды құрайды. Еуро-5 стандарты үшін сандар жылдамдыққа байланысты болмайды, километрге 0,00118 граммды құрайды. Қалдықтардың шығу көлемі күрт тежелу кезінде көп өзгереді. Яғни, бұл жағдайда көлікті тежеуден гөрі жүргізіп отыру маңызды. Бұл ретте, автомобиль қозғалысының жылдамдығы неғұрлым көп болған сайын, жиі тежелуді тудырады. Ал бұл өз кезегінде экологияға кері әсерін тигізеді.Уақыт айырмашылығы қандай?
Жылдам трасса қала ішінде болу керек пе?
Кіші айналма жолындағы жылдамдық шегі - 80 км/сағ, тіпті одан да жоғары. Бірақ америкалық қоғамдық көлік және көлік қызметкерлерінің қауымдастығы шығарған «Жасыл кітабында» америкалық стандарттар мен ұсыныстарды қарастырсақ, көптеген келіспеушіліктер бар. Ең алдымен, тығыз салынған көшелерде қалалық автобустарға басқа жол бөлінуі керек. Яғни толығымен эстакадамен немесе терең траншеямен өту керек. Бұған қоса, автожолдар үшін 50 метрлік еркін аймақ салынуы қажет. "Жасыл кітапта" экспресс-маршруттар фривеймен ғана жүре алатыны туралы жазылған. Олардың аялдамалары бір-бірінен кемінде 3,5 шақырым қашықтықта орналасуы керек және аялдамалар автожолдан бөлек орналасу керек. Кіші айналма жолды фривейге айналдыру үшін біз 80 км/сағ жылдамдыққа шектеу қою керекпіз. Ал жылдамдық одан да жоғары болса, онда қайтадан күрделі жаңарту қажет. Яғни: 1. Эстакада немесе траншея салу (әйтпесе, жолдан 50 метр қашықтықтағы барлық ғимараттарды бұзу). 2. Кіші айналма жолының бойына жол-дублер төсеу (сондай-ақ, бұл жолмен іргелес құрылысты бұзуды және ағаштарды кесуді талап етеді). 3. Тас жолдың тиісті стандарттарына сәйкес нүктелерді құру (құрылыстарды бұзу және көгалдандыруды жою). Олар кеңістікті талап етеді. 4. Қолданыстағы экспресс-маршруттарды бөлек қоғамдық көлік бағыттарын өзгерту. Аялдамалардың бір-бірінен 3.5 километр қашықтықта орналасуы, сондай-ақ оларды толық қайта салу (толық оқшауланған аялдамаларды салу ғимараттарды бұзуды және ағаштарды кесуді талап етеді).Дереккөз: vlast.kz, Алматы қаласы полиция департаментінің баспасөз қызметі