
Қытай Халық Республикасының өкілетті органы ел тарихында бұрын-соңды болмаған 6,03 млн юаньді құрайтын айыппұлды Procter & Gamble Co. компаниясына жалған жарнама үшін салып отыр.
Crest тіс пастасының жарнамасында қолданған бірінші күннен кейін-ақ тісіңіз ағарады деп айтылады, алайда, шын мәнінде, сәйкес визуалды нәтижеге қол жеткізу үшін роликте арнайы компьютерлік бағдарлама қолданылған екен.
P&G компаниясының бөлімшесі Crest China өкілдерінің айтуынша, аталған жарнаманы өткен жылдың ортасында телеарналардан беру тоқтатылған, ал "бір күн ішінде тіс ағарту" осы паста мен дұрыс тазалау әдісін қатар пайдалануға қатысты болған.
Тэги:
Похожие материалы
В Казахстане запустят «криптокарты» для оплаты с криптокошельков
- 04 маусым, 2025
В Казахстане увеличат лимит для мониторинга мобильных переводов
- 02 маусым, 2025
Казахстан — единственная страна ЕАЭС с ростом безработицы
- 02 маусым, 2025