Қазақстан мен ШҰАА арасындағы тауар айналымы 17,67 млрд долларға жетті
Қазақстан мен Қытайдың Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданы (ШҰАА) арасындағы тауар айналымы соңғы 9 айда 22,46%-ға өсіп, 17,67 млрд долларды құрады, – деп хабарлады ҚР Премьер-Министрінің баспасөз қызметі.
Желтоқсанның 5-і күні Үрімжіде ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Серік Жұманғарин ШҰАА партия комитетінің хатшысы Ма Синьчжуймен кездесті. Қазақстан мен Қытай арасындағы екіжақты тауар айналымының жартысына жуығын құрайтын Қытайдың барлық аймақтары арасындағы ШҰАА Қазақстанның ең ірі сауда серіктесі екені атап өтілді.
«Өткен жылы ШҰАА-мен сыртқы сауда көлемі 62 пайызға өсіп, 20,3 миллиард долларды құрады, 2024 жылдың 9 айында Қазақстан мен ШҰАА арасындағы тауар айналымы 22,46 пайызға өсіп, 17,67 миллиард долларға жетті», – делінген хабарламада.
Жұманғарин Қазақстан мен Қытай басшылары екі ел арасындағы тауар айналымын 10 миллиард долларға жеткізу міндетін қойғанын және осы тұрғыда республика ШҰАА-мен өзара сауда көлемін екі есеге арттыруды мақсат етіп отырғанын еске салды.
«Біз тауарлардың экспорттық және импорттық жеткізілімдерінің құрылымын және олардың әлеуетін талдадық және 1,6 миллиард долларлық тауардың 180 түрін анықтадық, бұлар металлургия, мұнай-химия, азық-түлік, химия, машина жасау салаларының өнімдері өнеркәсіп және құрылыс тауарлары», – деп атап өтті Серік Жұманғарин.
Отырыста биылғы жылдың 9 айында Орта дәліз бойынша жүк тасымалдау көлемі өткен жылғы көрсеткіштен 23 пайызға артып, 3,4 миллион тоннаны құрағаны белгілі болды. 2030 жылға қарай жүк тасымалдау көлемін жылына 10 миллион тоннаға дейін арттыру жоспарлануда.
Тасымалдау тиімділігін одан әрі арттыру үшін ҚР Премьер-Министрінің орынбасары «Нұр Жолы-Қорғас» бақылау-өткізу бекетінің тәулік бойы жұмыс істеу тәжірибесін барлық автомобиль өткізу пункттеріне таратуды ұсынды. Қазіргі уақытта Алматы (Нарынкөл – Мұзарт) және Шығыс Қазақстан облыстарында (Теректі – Ақтөбек) жаңа өткізу пункттерін ашу жұмыстары жүргізіліп жатқаны айтылды.
Жұманғарин Қазақстан мен ШҰАА арасындағы бюрократиялық кедергілерді азайту мәселесін де көтерді. Олардың барлығы дерлік қазақстандық ауыл шаруашылығы өнімдерін ҚХР-ға жеткізуге қатысты болды.