«Жіңішке, жеңіл және ақылды» даму философиясына сәйкес, жаңа брендтің электромобильдері жасанды интеллект пен басқа да озық технологияларды енгізу арқылы жеңіл және жинақы болады. Бренд америкалық Tesla мен қытайлық BYD сынды бәсекелестеріне қарсы тұрмақ.
«Біз 0 бағыты қате емес екеніне сенімдіміз», - деді Honda президенті және бас директоры Мибе Тошихиро 2 қазанда Точиги префектурасының Хага-Ситиде өткен баспасөз мәслихатында.
Honda-ның жаңа бренді Солтүстік Америка нарығынан бастап, 2030 жылға қарай әртүрлі өлшемдегі жеті түрлі модельмен жаһандық нарыққа шықпақ.
Сондай-ақ Honda жаңа брендті Жапония нарығына да шығаруды жоспарлап отыр.
Автоөндіруші спорттық көлікке ұқсайтын «0» сериясының алғашқы нұсқаларын көрсетіп үлгерді. Компания 2025 жылдың қаңтарында Лас-Вегаста өткен Consumer Electronics көрмесінде өндіріске шығуы мүмкін көлікті таныстыруы мүмкін.