Жаңалықтар
Алматы биылғы жылдың басынан бері сыртқы жарнамадан 5 млрд теңгеден астам табыс тапты

Қаңтар-тамыз айлары аталмыш табыс бойынша жылдан жылға номиналды түрдегі өсіммен жиі аяқталады (соңғы он жылда төмендеу тек екі рет тіркелген). Алайда мұндай жоғары оңды қарқын бұрын-соңды тіркелмеген. 2016-2024 жылдар аралығындағы орташа деңгей +14%-ды құрады.
Алматы жалғыз өзі мемлекеттік бюджетке сыртқы жарнамадан түскен барлық табыстың негізгі бөлігін қамтамасыз етті — 62%-ын. Салыстыру үшін: Астананың үлесі 16%-ды, яғни 1,3 млрд теңгені құрады. Бір жылда елорда көрсеткіші номиналды түрде небәрі 5%-ға өсті. Жалпы алғанда, оңтүстік мегаполистің «жарнамалық» табысының күрт өсуін күтуге болатын еді. Өйткені өткен жылдың 28 тамызында жергілікті билік «А» санатындағы орындарда (орталық көшелер, даңғылдар мен алаңдар) сыртқы жарнаманы орналастыру төлемі мөлшерлемесін көтеру туралы шешім қабылдады. Бұл LED-экрандарға да қатысты болды. Негізгі төлем мөлшерлемелері ҚР Салық кодексімен белгіленгенімен, республикалық маңызы бар қалалар мен облыстардың мәслихаттары оларды көтеруге құқығы бар. Екі айдан соң, 1 қарашада, бұл шешім күшіне енді. Сол сәтте қалада 825 LED-экран болса, оның 728-і «А» санатындағы орындарды орналасқан еді.
Мөлшерлемені екі есе арттыру қажеттігін жергілікті билік Алматыдағы сыртқы жарнаманың кең қамтылуымен түсіндірді, себебі оны әлеуетті тұтынушылардың үлкен бөлігі көреді. Екінші жағынан, мұндай жарнама нысандары электр желілеріне, жер телімдеріне қосымша салмақ түсіреді, сондай-ақ визуалды шуды арттырады. Дәл осы шығындардың орнын төлем мөлшерлемелерін көтеру арқылы толтыру көзделді.