Brand Finance Global 500 жыл сайынғы зерттеуінің нәтижесінде Apple екінші жыл қатарынан әлемдегі ең қымбат бренд атанды. Apple брендінің құны бір жылда 11%-ға өсіп, 574,5 миллиард долларды құрады.
Екінші орынға қайтадан Microsoft жайғасты, оның құны 35%-ға өсіп, 461,1 миллиард долларды құрады. Үшінші орында Google (+24%, 413 миллиард доллар), төртінші орында Amazon (+15%, 356,4 миллиард доллар).
Бесінші орынға Walmart бренді көтерілді, оның құны 42%-ға өсіп, 137,2 миллиард доллар болды.
Ең қымбат 10 брендтің қатарына Samsung (110,6 миллиард доллар), TikTok (105,8 миллиард доллар), Facebook (91,5 миллиард доллар), Nvidia (87,9 миллиард доллар) және State Grid Corporation of China (85,6 миллиард доллар) кірді.
Еуропаның ең қымбат бренді Deutsche Telekom, ол жалпы рейтингте 11-орынға көтерілді (+16%, 85,3 миллиард доллар).
Instagram 12-орында (79,9 миллиард доллар), қытайлық ICBC және China Construction Bank банктері сәйкесінше 79,1 миллиард доллар және 78,4 миллиард доллар көрсеткіштерімен 13-ші және 14-ші орындарды иеленді. Тағы бір қытайлық банк, Agricultural Bank of China, 16-орында (70,2 миллиард доллар), Bank of China 19-орында (63,8 миллиард доллар).
Жапон брендтері арасында көшбасшы Toyota болды, ол 18-орынды иеленіп, 23%-ға өсіп, 64,7 миллиард долларды құрады.
Өткен жылы e& бренді (бұрынғы Etisalat, БАӘ интернет-провайдері) рекордтық өсу қарқынын көрсетті, оның құны сегіз есе өсіп, 15,3 миллиард долларды құрады. Бес жыл ішінде ең үлкен өсімді DraftKings (2020 жылы 18 миллион доллардан 5,1 миллиард долларға дейін) және Fanduel (56 миллион доллардан 7 миллиард долларға дейін) брендтері көрсетті, бұл АҚШ-та онлайн-ойын-сауықтың заңдастырылуының арқасында болды.
Топ-500 тізіміне 193 америкалық бренд кірді, олардың жалпы құны 500 брендтің жалпы құнының жартысынан астамын құрайды. Қытайдың 69 бренді, Германия 27 бренді ұсынылған (тиісінше жалпы құнның 15% және 6%).
Әлемдегі ең қымбат 500 брендтің жалпы құны өткен жылы 10%-ға өсіп, шамамен 9,5 триллион долларға жетті, деп хабарлайды Brand Finance.
Brand Finance-тің 9-шы жыл сайынғы зерттеуі 41 ел мен 31 салалық сектордан 6 мыңнан астам бренд туралы мәліметтерді қамтиды. Сауалнамаға 175 мыңнан астам респондент қатысқан.