Редакция: +7 (777) 242 5522
Бізге жазылыңыз:

Әлем тұрғындарының 33% немесе 2,64 миллиард адам затты онлайн сатып алады - зерттеу

Әлем тұрғындарының 33% немесе 2,64 миллиард адам затты онлайн сатып алады - зерттеу

Дүние жүзінде 2,64 миллиард адам затты онлайн сатып алады. Бұл әлем халқының 33%. Сонымен қатар, 31% тұрақты түрде айына бір рет, 20% - аптасына бір рет тапсырыс береді. Тұтынушылардың өміріне мобильді технологиялардың енуі және кең жолақты Интернетке қол жеткізудің арқасында онлайн-сатып алушылардың саны өсе береді және келесі жылға қарай 2,77 миллиард адамға жетеді. Бұл туралы yaguara.co арнайы зертетуінде жазды.

Сарапшылардың болжамы бойынша, 2024 жылы жаһандық электрондық коммерцияның өсу қарқыны 8,8%, ал жаһандық сату көлемі $6,33 трлн құрайды. 2023 жылы онлайн сатылымдар Мексика, Филиппин және Малайзияда ең жылдам өсті. Ресей де Жапония, Вьетнам және Қытайды басып озып, көшбасшылар тізіміне енді.

Мобильді құрылғылар арқылы сатып алады

2023 жылы тұтынушылардың 80%-ға жуығы сатушының веб-сайтынан алу үшін  смартфондарды пайдаланды, ал 74% қолданба арқылы сатып алған. Бүкіл әлемде смартфондар мен планшеттердің кең таралуына байланысты электрондық коммерция өсуде. Жаһандық мобильді коммерция нарығы 2023 жылы 2,2 триллион долларға бағаланды, бұл бүкіл ғаламдық онлайн сатылымның 60% құрайды.

e-com - да әлеуметтік коммерция ерекше орын алады. Жаһандық Social Commerce сатылымы 2025 жылға қарай 1,2 триллион долларға жетеді деп күтілуде. Әлеуметтік желілерде негізгі сатып алушылар - миллиениалдар мен Z буынының өкілдері.

Жаңа маркетингтік арналар танымал бола бастады

Қытайда нақты, дәл қазіргі уақытта тікелей сатып алу танымал болуда. 2023 жылы бұл нарық 562 миллиард долларға бағаланды, бұл барлық онлайн-сатулардың 19,2% құрайды. Ал 2025 жылы ол 843 миллиард долларға дейін өседі.

Тағы бір перспективалы маркетинг арнасы - Hulu, Roku және YouTube сияқты платформалардағы телевизиялық (CTV) жарнама. АҚШ-тың CTV жарнамалық шығындарының өсуі 2023 жылғы 25 миллиард доллардан 2027 жылға қарай шамамен 41 миллиард долларға дейін өседі, ал желілік теледидарлық жарнамаға жұмсалатын шығындар сол кезеңде 61 миллиард доллардан 56 миллиард долларға дейін төмендейді деп болжануда.

Жарнама берушілер CTV-ны оның тиімділігі мен үлкен мақсатты аудиторияға жету мүмкіндігіне байланысты таңдайды.

Тұтынушылар жылдам жеткізетін бөлшек саудагерлерді таңдайды

Логистика және жеткізу шығындары, әсіресе Еуропа мен Таяу Шығыста, e-com жобаларының табыстылығына кедергі келтіретін негізгі проблемалар. Дегенмен, бөлшек саудагерлер 2029 жылға қарай жеткізілімдердің үштен екісі дәл сатып алған күні немесе келесі күні жеткізіледі деп санайды.

Тұтынушылардың жылдам жеткізуге сұранысын қанағаттандыру үшін компаниялар логистикалық инфрақұрылымға, әсіресе автоматтандырылған микроорталықтарға көп қаражат жұмсайды. Бұл қала орталықтарына жақын орналасқан шағын қоймалар, тезірек және тиімдірек жеткізуге мүмкіндік береді. Бөлшек саудагерлердің 64%-ы алдағы бес жылда мұндай орталықтар көбейіп, кеңейеді деп күтуде.

Онлайн қайтару көлемі өсуде

Брекетинг – тұтынушылардың бір өнімді әр түрлі өлшемдер мен түстерде тапсырыс беріп, біреуін ғана қалдырып, қалғанын қайтаратын әрекеті. Бір жағынан, бұл мүмкіндік тұтынушы тәжірибесін жақсартады, бірақ екінші жағынан, сатушыларға айтарлықтай логистикалық және қаржылық жүктеме жасайды.

Қайтаруды өңдеу қымбатқа түседі. Өнім қайтарылған кезде, сатушы кері логистикамен, қорды қайта өңдеумен, қайта ораумен және кейде өнімді жаңартумен байланысты шығындарға тап болады.

Өсіп келе жатқан қайтару көрсеткішімен күресу үшін бөлшек саудагерлер технология мен тұтынушыларды оқытуға көбірек жүгінеді. Өнім туралы ақпаратты ұсына отырып, бөлшек саудагерлер сатып алушыларға неғұрлым саналы таңдау жасауға көмектеседі, осылайша қайтару ықтималдығын азайтады.

Мысалы, ойластырылған өлшем нұсқаулықтары, өнімнің егжей-тегжейлі сипаттамалары мен шолулары, соның ішінде бейнелер тұтынушыларға не сатып алатыны туралы нақты түсінік бере алады. Бұл тұтынушыларға өз таңдауларына сенімдірек сезінуге көмектеседі және қайтару ықтималдығын азайтады.

AI көмегімен HR-ды басқару

Онлайн саудада AI жұмыс күші мен логистиканы оңтайландыру үшін көбірек қолданылады. 2024 жылы бөлшек саудагерлердің 41% AI көмегімен жұмыс күшін басқаруды жақсартуға ниетті.

Жұмыс күшінің тапшылығы - бұл COVID-19 пандемиясымен және көптеген аймақтардағы халықтың қартаюы және туу деңгейінің төмендеуі сияқты басқа да демографиялық үрдістермен шиеленіскен жаһандық мәселе. Бөлшек саудагерлер жұмыс күшін жалдау, сақтау және басқаруда, әсіресе тиімді логистиканы, тапсырыстарды орындауды және тұтынушыларға қызмет көрсетуді талап ететін операцияларда қиындықтарға тап болады.

AI қайталанатын тапсырмаларды автоматтандыру, жалдау процестерін жақсарту және жұмыс күшін бөлуді оңтайландыру арқылы шешім ұсынады. Мысалы, AI-мен жұмыс істейтін рекрутинг құралдары дұрыс дағдылары бар үміткерлерді анықтау үшін деректердің үлкен көлемін талдай алады, ал AI-мен жұмыс істейтін жоспарлау жүйелері сұраныстың ең жоғары кезеңінде жұмысшылардың қажетті санының қолжетімді болуын қамтамасыз ете алады. Бұл бөлшек саудагерлерге еңбек шығындарын оңтайландыруға, кадр тапшылығы қаупін азайтуға және жалпы операциялық тиімділікті арттыруға мүмкіндік береді.

 Қытай мен Азия-Тынық мұхиты аймағындағы сатылымның өсуі

Қытай электрондық коммерция нарығында әлемдік көшбасшы болып табылады. 2024 жылы қытайлық e-com 1,43 трлн долларға бағаланады, ал 2029 жылға қарай ол жылдық орташа өсу қарқыны 10,07% болғанда 2,31 трлн долларға жетеді.

Өсуге келесі негізгі факторлар әсер етті: смартфондарды кеңінен қолдану, мобильді коммерция және Alipay және WeChat Pay сияқты цифрлық төлем жүйелерінің өсуі.

Азия-Тынық мұхиты аймағындағы (АТМА) электронды коммерция нарығына келетін болсақ, ол 2024 жылдың соңына қарай 4,2 триллион долларға, ал 2029 жылға қарай 6,76 триллион долларға жетеді деп күтілуде. Бұған Интернеттке қолданыстың артуы, тұтынушылардың көп бөлігінің онлайн-саудаға көшуі және e-com платформаларының жетілдірілуі ықпал етеді.

Өсуге ықпал ететін негізгі елдер:

Қытай - Alibaba және JD.com сияқты басым ойыншылары бар ең үлкен нарық.

Үндістан - Интернет пен электронды коммерцияны сәнде пайдаланудың артуына байланысты жылдам өсу.

Жапония технология мен тұрмыстық электроника саласында мықты.

Оңтүстік Корея 5G технологиясының арқасында мобильді коммерцияда көшбасшы болып табылады.

AТМА-те электрондық коммерцияны басқаратын салаларға сән, электроника және азық-түлік жеткізу кіреді. Сонымен қатар, көп арналы және мобильді сауданың танымалдылығының артуы байқалады.

АТМА компанияларының 71%-ы аймақтандыру мен локализацияға инвестиция салады, ал 83%-ы тәуекелдерді азайту үшін саяси және экономикалық одақтастармен достық қарым-қатынасқа инвестиция салуда.

 

Ұқсас материалдар